Afla profilul clientului tău ideal

Probabil te intrebi – de ce este important să definim acest profil?

Răspunsul este, pentru că vom realiza toate materialele pentru site-ul nostru (oferte, reclame pe Facebook) în concordanță cu interesele și obiectivele acestui client.

Daca ești la început și nu ai o baza solidă de clienți, poți să creezi un profil imaginar și să faci o serie de presupuneri, pe care ulterior le modifici sau le validezi.

Apasă pe START și hai să descoperim profilul clientului ideal.

1
Completeaza cu adresa ta de email:

2
În primul rand ofera un nume persoanei careia vrei să te adresezi. Imagineaza-ti persoana respectiva ca fiind in fata ta.

3
Ce varsta are?

4
Ce sex este?

5
Unde locuieste, zona rurala sau urbana?

6
Care este domeniul de activitate in care activeaza? Cu ce anume se ocupa?

7
Ce venit mediu are?

8
Care sunt interesele ei/lui?

9
De unde se informeaza, ce bloguri/ziare/reviste citeste, din ce comunitati face parte?

10
Ce nevoi are …. ?

11
Ce crezi ca ii lipseste in acest moment?

12
Care sunt provocarile la job, dar personale?

13
Ce griji arzatoare are?

14
Ce isi doreste cu ardoare dar nu poate realiza?

15
Ce obiective profesionale si personale are in acest moment?

16
Cum prefera sa comunice – online sau offline?

17
De unde ai aflat de ServHost? (prieten, Google, Facebook, întâmplător)

18
Doresti sa fii contactat? Daca raspunsul este da, lasa-mi numarul tau de telefon, te rog: