Servhost

Platforma de cursuri

Cum să-ți automatizezi atragerea de clienți noi?

​​În e-mailul anterior am vorbit despre cum șasiul afacerii te ajută să faci bani în afacerea ta.

Astăzi îți propun să intrăm mai în detaliu și să-ți vorbesc puțin despre funnelul din spate care te poate ajuta și pe tine să automatizezi procesul de generare de leaduri.

Platforma de cursuri

Sumarizare articol

Când am început eu să vând servicii de internet și apoi telefonie mobilă și fixă, a aduce trafic în pâlnia de vânzări însemna să fac prospectare în paginile aurii sau în anuare cu firmele locale de la Camera de Comerț.

Mai exista și varianta în care vedeam sediul unei firme și apoi mă interesam cu ce se ocupă. Încercam să stabilesc o întâlnire prin telefon la secretariat. 

Astăzi avem avantajul tehnologiei și al rețelelor sociale. Ne putem folosi de acestea din plin pentru a obține ieftin și rapid oameni interesați de ceea ce facem noi (lead-uri – cum le spunem în termeni de marketing).

Din căutările pe care le-ai făcut în Google (așa cum ți-am arătat în e-mailul anterior), ai găsit o problemă majoră pe care oamenii o au, iar tu îi poți ajuta să o rezolve. În exemplul nostru era durerea de spate, hernia de disc.

Primul pas este să te gândești cum ai putea să îi ajuți să facă primul pas pentru a ameliora cu 10% durerea.

Ce îi poți învăța ca să facă primii pași pentru a-și îmbunătăți viața?

Chiar dacă nu vinzi un curs online și vinzi servicii la cabinet, tot trebuie să faci educație, pentru că astăzi:

Educația este Nouă Formă de Marketing!

Poți crea un ebook despre 5 exerciții ca să își reducă durerea de spate cu 10% sau pot fi 5 video-uri dacă te descurci să le filmezi.

Să fie ceva consistent care să-l ajute să atingă promisiunea mai mică.

La final de ebook sau curs video gratuit, îi poți spune că îl poți ajuta în continuare dacă vrea rezultate și mai bune.

Asta înseamnă că vei avea nevoie de un sistem prin care oamenii să se poată programa la o discuție cu tine. Poți folosi Google Calendar sau Calendly.

După ce afli situația în care se află, unde vor să ajungă și înțelegi că îi poți ajuta cu adevărat, poți să le propui o colaborare în care prezinți soluția ta.

Platforma de cursuri

Dar ce faci dacă oamenii nu sunt hotărâți și nu se programează la întâlnire?

Se întâmplă destul de des acest lucru. Sunt ocupați, nu au timp să vadă materialele, nu pun în practică ce le-ai prezentat și nu au rezultate vizibile.

Mare parte dintre oameni trec prin acest proces.

Secretul este să creezi un sistem care să-l ia pe om de mână și să îl ducă prin această etapă.

Chiar dacă el nu a plătit, tu poți să-i dai mesaje să-l întrebi dacă a parcurs materialul, dacă are întrebări, dacă au apărut blocaje pe parcurs.

Poți organiza și un live prin care să răspunzi la aceste întrebări.

Ideea este să te duci tu către client și să nu aștepți să vină doar el către tine.

Există metode prin care poți folosi un CRM care să îți gestioneze aceste discuții.

Poți împărți acest proces în 6 pași:

În felul acesta știi în ce stadiu este fiecare lead și poți să creezi mesaje personalizate care să-i ducă mai departe în călătorie.

Clientul primește atenție și valoare din partea ta, iar tu ești recompensat prin clienți.

Ești ca un fermier care plantează primăvara semințele, iar toamna culege roadele.

Nu te aștepta să ai rezultate imediat.

Tehnologia ne dă această impresie, dar în realitate nu este așa.

Acum, dacă vrei și tu să-ți pui la punct acest sistem prin care să atragi leaduri, să le gestionezi în mod organizat ca să-ți aducă vânzări și apoi recomandări, dă-mi un reply la acest e-mail cu numărul tău de telefon.

Ne vom auzi la telefon cu mine sau cu cineva din echipa mea timp de 10 minute, ca să vedem cum putem implementa și pentru tine acest sistem.

Aștept cu interes un semn de la tine,

 

Cu drag,

Ninel Decu

Hosting & Smart Funnels

Coach, trainer, specialist?

Te învățăm cum să atragi primii tăi 5 clienți plătitori!

Dăm startul afacerii tale online?

Coach, trainer, specialist?

Te învățăm cum să atragi primii tăi 5 clienți plătitori!