Despre noi

Peste un deceniu de experienţă în dezvoltarea proiectelor online. Pregătiţi pentru al tău

Hosting, website-uri, consultanţă, resurse.
Suntem alături de
antreprenori din 2008

SERVHOST

este o companie românească care ajută antreprenorii şi soloprenorii să-şi construiască o prezenţă online menită să genereze rezultate şi să îi îndrume pas cu pas să-şi administreze singuri website-ul.

De mai bine de un deceniu, construim website-uri WordPress şi livrăm serviciile de hosting care să le susţină şi să le menţină perfect funcţionale.

În paralel, am dezvoltat servicii de training şi consultanţă 1 la 1, precum şi o multitudine de resurse educaţionale pe tema iniţierii şi promovării afacerilor online (cursuri, ghiduri, webinarii, articole). Totul pentru ca business-urile să obţină mai multă claritate şi să fie cu un pas mai aproape de succesul dorit.


POVESTEA

De la o recomandare la un business de suflet

ServHost a fost înfiinţată în 2008, după ce satisfacţia unui prieten pe care îl ajutasem cu construcţia şi implementarea unui blog s-a transformat într-o recomandare, iar acea recomandare într-o altă recomandare.

Deşi în primii ani ne-am confruntat cu efectele crizei economice mondiale, am continuat să creştem, stabil şi sigur, chiar dacă nu fulminant. Unii dintre clienţii noştri de atunci sunt şi clienţii noştri de astăzi.

Susţinere dedicată pentru afaceri online la început de drum

2012 a fost anul în care am creat şi lansat programul pentru susţinerea afacerilor la început de drum. ServHost StartUp este un pachet de hosting ce oferă, suplimentar, servicii gratuite de instalare a platformei WordPress şi un certificat SSL gratuit.

2020 a venit, apoi, cu StartUp Coaching, programul prin care oferim training antreprenorilor hotărâţi să pornească o afacere online, dar care nu au şi buget pentru a externaliza crearea unui site. Programul le permite să parcurgă singuri procesul de construcţie şi implementare a unui site şi să obţină rezultate bune.


Cum lucrăm

Am creat METODA 4R

Anii de experienţă ne-au furnizat resursele pentru a dezvolta propria metodă de lucru : metoda 4R. Cei 4 paşi ne ajută să fim conectaţi la business-ul clientului şi să livrăm ceea ce am promis şi chiar ceva în plus.

Relaţie

Suntem dedicaţi relaţiilor pe termen lung. Preţuim comunicarea deschisă şi pozitivă şi ne place să creăm un spaţiu de colaborare cald şi amical. Apreciem disciplina şi consecvenţa şi privim oamenii prin prisma potenţialului, nu a performanţei.
Sprijinim fiecare angajat sau client să se dezvolte şi îi oferim suport în fiecare moment a evoluţiei sale.

Rezultate

Facem echipă cu tine. Stabilim un obiectiv concret la începutul fiecărei colaborări şi nu îl pierdem din vedere pentru ca, la finalul implementării, tu să ai un rezultat palpabil.
Suntem pasionaţi şi determinaţi şi căutăm în permanenţă soluţii viabile pentru atingerea obiectivelor comune.

Rapiditate

Răspundem solicitărilor în cel mai scurt timp posibil şi uneori “ieri”.  Atunci când situaţia a impus-o, am oferit servicii suplimentare pentru a susţine lansarea unui client.
Gândim şi oferim soluţii inovatoare la situaţiile care apar. Reducem astfel timpul de implementare cât mai mult posibil.

Recomandări

Acestea sunt validarea muncii noastre. Recomandările organice reprezintă satisfacţia deplină şi garanţia că ne-am atins obiectivele în colaborarea cu fiecare client.
Ne dezvoltăm şi învăţăm permanent. Punem accent pe educarea continuă şi pe îmbunătăţirea constantă a capacităţilor noastre pentru a fi la curent cu noile tehnologii şi cu tendinţe în mediul online.

 


Misiune şi valori

Misiunea noastră este să susţinem business-urile online.
Ne dorim să contribuim la succesul a 1.000 de afaceri în următorii 3 ani.

4 valori care ne definesc ca oameni şi ca business

Integritate


Facem ce promitem, întotdeauna. Suntem autentici, loiali, creăm relaţii bazate pe încredere. Formula succesului pentru noi: Autenticitate => Relaţie => Încredere => Loialitate

Constanţă


Oferim siguranţă şi încredere. Ducem până la capăt toate proiectele şi nu ne oprim până nu ne atingem obiectivele propuse. Suntem adepţii principiului paşilor mici făcuţi zilnic, cu perseverenţă, decât paşilor mari cu eforturi mari, făcuţi haotic.

Recunoştinţă


Sărbătorim victoriile noastre şi ale celor din jur. Suntem recunoscători pentru fiecare ocazie de a-i ajuta pe ceilalţi să atingă succesul personal şi profesional.

Contribuţie


Ne considerăm norocoşi că putem transmite ceva din priceperea noastră celor din jur. Impactul pozitiv pe care îl avem asupra succesului celorlalţi defineşte contribuţia noastră.


Oamenii

NINEL

Background profesional

18 ani experienţă în vânzări B2B în mari companii naţionale şi multinaţionale. Am gestionat baze de clienţi cu o cifră de afaceri de aproximativ 1 milion de euro anual, din postura de Account Manager pe segmentul business.

Formare de bază în Comerţ şi Marketing, dezvoltare continuă pe zona de marketing online (sesiuni de training MIB Online şi Business Design Academy), formare în coaching, care m-a ajutat în definirea şi managerierea proiectelor complexe.

Mi-am dezvoltat şi abilităţile de training. În 2017, am lansat cursul „Primii paşi în WordPress” care a atins peste 1000 de cursanţi.

Portret personal

Sunt tată a doi copii, pasionat de dezvoltare personală, de cărţi, înot şi plimbări pe malul Dunării la primele ore ale zilei.
Mă ghidez în viaţa personală şi profesională după valori precum integritate, empatie, adevăr, recunoştinţă şi admiraţie pentru succesul celor din jur.
Îmi place să meditez prin metoda Hearfulness. Din anul 2015, sunt trainer pe acest tip de meditaţie după urmarea unei sesiuni de formare de 4 săptămâni în India.
Îmi doresc să realizez un echilibru între viaţa personală şi cea profesională. Când ai o afacere proprie este foarte uşor să treci această linie de demarcaţie şi să lucrezi mai mult decât ar trebui.

Cele mai importante lecţii învăţate în toţi aceşti ani sunt legate de experienţa clientului şi de cum aceasta poate fi cheia unei colaborări pe termen lung. Acesta este şi reperul în activitatea ServHost, căutând mereu să oferim cea mai bună experienţă pe care un client o poate primi din partea noastră.

Îmi place foarte mult să lucrez cu oamenii, să le descopăr problemele şi să le ofer o soluţie pe care ei nu ar fi văzut-o. Lecţia cea mai preţioasă pe care am învăţat-o este să urmez modelul GROW din coaching. Asta mă face să pun foarte multe întrebări deschise la fiecare proiect, să îmi fie clar atât mie, cât şi clientului ce are fiecare de făcut.

NARCISA

Background profesional

11 ani experienţă în vânzări B2C de servicii telecom, în companii multinaţionale. 8 ani experienţă în zona online, cu focus pe dezvoltarea şi implementarea site-urilor WordPress.
Formare de bază în Management şi relaţii internaţionale, completată de sesiuni de pregătire în marketing online şi coaching, plus mii de ore de practică în web development.
Am creat o echipă tehnică care se ocupă de dezvoltarea şi mentenanţa aplicaţiilor online, pe care o coordonez din postura de Project Manager.

Portret personal

Sunt o persoană deschisă şi verticală. Cred în karma 100%, că pot face ceea ce îmi doresc şi că atrag în jurul meu oamenii potriviţi. Simţul umorului este poate cel mai mare dar pe care l-am primit. Găsesc în orice lucru partea bună şi am o glumă pentru fiecare situaţie.
Mă definesc dragostea, empatia, colegialitatea, prietenia, umorul şi sinceritatea. Merg pe principiul că viaţa se trăieşte astăzi, sunt ancorată în prezent. Sunt Balanţă ca şi semn zodiacal, dar şi ca trăsătură comportamentală. Mă caracterizează echilibrul şi i-au decizii doar dacă am acel feeling că e bine.
Îmi place să citesc cărţi care nu au legătură cu ceea ce fac în fiecare zi. Este modalitatea mea de a-mi încărca bateriile şi de a veni cu idei creative pentru proiectele pe care le am în lucru. Şi îmi place să mă uit iar şi iar la filmele care m-au marcat şi din care am învăţat o lecţie utilă şi să descopăr de fiecare dată o altă nuanţă.
Îmi doresc să realizez tot ce îmi face bine mie şi celor din jurul meu. Sunt convinsă că lucrurile se întâmplă când şi cum trebuie.