5 Pasi pentru promovarea in Facebook

Sumarizare articol

Notăarticolul, publicat inițial în 30.10.2013, este revizuit periodic și actualizat pentru ca tu să te bucuri de informații relevante. Nu uita, ne poți oricând împărtăși din propria ta experiență folosind secțiunea comentariilor din finalul articolului. Spor la citit!

„Cum imi leg site-ul de pagina de Facebook?”

„Pentru ce imi trebuie pagina de Facebook?”

„Cum imi promovez articolele, pe profilul meu sau pe pagina?”

Cam asa au sunat unele intrebari venite din partea voastra. Nimic mai simplu, hai sa vedem ce pasi sunt necesari pentru a realiza promovarea in Facebook.

Banuiesc ca ai deja un profil pe Facebook, si daca nu ai inca nu e prea tarziu, important este sa-ti doresti acest lucru, sa depasesti bariera expunerii :).

Diferenta este faptul ca pe pagina de Facebook vei putea sa strangi nenumarate like-uri, pe cand pe profil strangi 5000 de prieteni si apoi ceilalti te pot doar urmari. Pe profil ai poze si date personale, iar pe pagina vei avea date referitoare la site-ul tau. Cei care-ti impartasesc pasiunea vor comunica cu tine si vor aprecia pagina ta de Facebook.

În plus, platforma de social media este utila pentru a pune bazele unei strategii de brand awareness.

Din acest punct de vedere, citeste despre cum sa iti promovezi site-ul pe Facebook cu buget redus.

Sper ca s-au mai limpezit un pic lucrurile in privinta acestei faimoase pagini.

5 Pasi pentru promovarea in Facebook:

  1. Ai creat in Facebook pagina site-ului tau. Ai avut aceasta posibilitate, mergand in setari si apasand pe „creare pagina”. Pasii pana la finalizare nu sunt complicati, trebuie sa-ti alegi numele, in cazul tau, numele site-ului, apoi sa stabilesti in ce domeniu se incadreaza activitatea ta. De aici pana la final doar un pas distanta. Sunt convinsa ca nu ai intampinat probleme deosebite la constructia paginii tale :-). Iar daca ma insel cumva, trimite-mi te rog un mesaj din pagina de contact, sau lasa-mi un comentariu.
  2. Pe blog vei avea nevoie de un plug-in care sa iti poata prezenta pagina de Facebook, Facebook Likebox, si activitatea ta cu cei care te urmaresc si iti dau like la pagina.
  3. Ai scris articolul pe blog. Cu siguranta ai butoane de share la sfarsitul articolului, si nu ma refer doar la cele cu share pe ele, ci si la iconitele de facebook simple. Cand apesi pe ele, articolul poate fi sharuit fara probleme. E bine sa-i dai share pe pagina ta de facebook.
  4. Poti sa dai share articolului si pe profilul tau, sau ca sa intaresti si mai bine promovarea site-ului, cand esti pe profilul tau, cauta denumirea paginii tale si da share articolului pe care doar ce l-ai postat.
  5. Acum totul tine de exercitiu, poti promova articolul la ore diferite deoarece nu toti vor vedea ce ai postat. E atata activitate pe Facebook incat sincer nu ai cum sa vezi tot ce se intampla decat daca non stop stai ventuza pe monitor si derulezi :-).

Sper ca sfaturile sa-ti fie utile, si lucrurile sa para mai clare in ceea ce priveste folosirea paginii de Facebook, corespondenta site-ului in media, ca sa ma exprim asa.

Daca informatiile primite sunt clare si folositoare, lasa-mi te rog un comentariu, un Share sau un Like :-). Ma ajuta foarte mult propunerile venite din partea ta, ce informatii crezi ca-ti sunt necesare pentru a mai darama alte „bariere”?

Intre timp, poti sa verifici care sunt costurile mai putin stiute in promovarea online.

Desigur, alte sfaturi utile despre constructia website-urilor, promovarea, optimizarea si eficientizarea lor gasesti pe blogul ServHost.

Mereu prezenta aici pentru tine,

Narcisa 🙂

Dăm startul afacerii tale online?

Despre Ninel Decu

Sunt tatăl a doi copii, autor de cursuri online, mentor, iar împreună cu soția mea am fondat în 2008 compania SERVHOST. În 2023 am depășit bariera de 1000 de clienți activi, în cadrul companiei SERVHOST. Sunt autorul a două cursuri online: ”Primii pași în WordPress” și “Cum să creezi un Funnel de Vânzare de la 0”. Ambele mi-au generat vânzări de câteva mii de EURO.