Creare funnel
- Vizitatori
- Leaduri
- Clienţi
Transformăm oamenii care ar putea să cumpere în oameni care chiar cumpără
Creăm şi implementăm online procese de vânzare care funcţionează.
Le-am testat mai bine de 10 ani şi le-am aplicat în diverse domenii de activitate, de la B2B la B2C, pentru a aduce produse şi servicii mai aproape de clienţii care au nevoie de ele.
Converteşte mai mult şi mai bine
Prin crearea unui funnel de vânzări potrivit nevoilor tale
Funnel abonaţi
De la vizitatori la abonaţi. Crearea unei liste de abonaţi este unul dintre paşii necesari pentru a face dintr-o audienţă „rece” o audienţă „caldă”, dispusă să investească încredere în serviciile sau produsele tale şi, în final, să cumpere.
Funnel landing page
Ofertele şi produsele speciale cer pagini online speciale. Te ajutăm să vinzi mai uşor şi mai rapid prin configurarea unor landing page-uri dedicate, atractive ca design, concise şi cu focus pe conversia imediată.
Funnel evenimente
De la detalii la conversie într-o singură pagină. Funnel dedicat pentru evenimente online şi offline, sesiuni de training, şedinţe de coaching, terapie sau dezvoltare personală şi orice tip de servicii care pot fi livrate şi prin telefon, email, video conferinţă.
Mai mult trafic pe site din două surse
De ce ai nevoie de un funnel de vânzări
Îţi transformi site-ul dintr-o carte de vizită într-un agent de vânzări care lucrează non-stop pentru tine
Construieşti încrederea publicului tău
Converteşti mai rapid, vinzi mai mult
Creşti retenţia clienţilor
Lucrurile care fac diferenţa
Expertiză
Peste 10 ani experienţă în crearea şi implementarea proceselor de vânzare şi sute de clienţi pe care i-am ajutat să se promoveze eficient online.
Examinare
Abordare consultativă a fiecărui proiect. Demarăm procesul de lucru doar după ce înţelegem contextul şi nevoile clientului, analizăm soluţiile, discutăm şi cădem de acord asupra rezultatelor aşteptate.
Impact
Punem focus pe rezultate şi facem ca promovarea online să fie nu o cheltuială pentru tine, ci o investiţie. Implementarea unui funnel este acea investiţie care transformă vizitatorii în abonaţi interesaţi de produse, iar abonaţii în clienţi care cumpără.
Investiţii adaptate
Pornim cu un buget mic de promovare la început, apoi îl mărim în funcţie de rezultatele pe care le obţinem.
Metodă proprie de lucru
Am dezvoltat propria strategie de lucru: Metoda 4R (Relaţie – Rapiditate – Rezultate – Recomandări). Obiectivul metodei 4R este de a aduce clienţi fără investiţii.
Rapiditate
livrăm ceea ce am promis în termenul agreat. Ne asumăm orice întârzieri şi oferim un bonus clientului.
Rezultate
urmărim un rezultat concret pe care fiecare client sa îl obţină.
Relaţie
creăm relaţii pe termen lung.
Recomandări
mizăm pe recomandări menite să acceseze colaborări viitoare.