Pentru Antreprenorii care vor să-și ducă afacerea la următorul nivel

De la facturi manuale la un Sistem Automatizat, în 5 zile sau mai puțin, folosind Pachetul E-commerce

Toate facturile dintr-o lună, doar cu un singur click.

Ce Spun Oamenii pe care i-am Ajutat Deja

Nu poți să-ți dezvolți afacerea dacă ești ocupat mereu

Dacă vrei să-ți dezvolți business-ul și să nu mai irosești o mare parte din timpul tău pe task-uri mărunte, atunci ești în locul potrivit.

De ce să pierzi câteva ore pe săptămână, făcând facturi individuale pentru fiecare client, când poți să folosești timpul ăsta ca să-ți dezvolți afacerea și să vinzi mai mult?

Dacă vrei să folosești aceste ore:

Atunci citește în continuare…

Singurul și cel mai important lucru pe care ți-l promit este faptul că vei scăpa în sfârșit de stresul ăla lunar…

Știu foarte bine prin ce treci... ești antreprenor și abia îți mai vezi capul de treabă.

Cel mai probabil îți desfășori activitatea online, deci ai în continuu câte ceva de făcut: să postezi pe social media, să scrii un mail, să faci un articol, să pornești câteva reclame + multe altele.

Efectiv asta îți ocupă toată ziua.

De ce să mai pierzi încă o oră pe zi făcând facturi, fiind atent să nu cumva să greșești CUI-ul, IBAN-ul sau alte date importante?

De ce să-ți irosești energia și focusul pe astfel de task-uri.

De multe ori, chiar și în situația în care ești foarte atent, e imposibil să nu greșești la un moment dat ceva.

Cu siguranță ți s-a întâmplat și ție, măcar o dată, să faci o factură greșită, sau să uiți de câte una, iar apoi să te sune contabila panicată că actele nu sunt în regulă.
Sau cealaltă variantă, să pierzi efectiv șirul facturilor emise într-o lună și să-ți ia ore întregi să le găsești și reorganizezi.

În loc să te bucuri 100% că-ți vin mai mulți clienți, gândul asta te și stresează pentru că știi că vei petrece și mai mult timp emițând facturi.

E o muncă pe care nu-ți place s-o faci, nu-ți dorești s-o faci, dar cu toate astea ”trebuie” s-o faci?
Dar oare chiar ”trebuie”?
Sau ai și alte opțiuni?

Nu crezi că ar trebui să termini cu toată această muncă în plus și să treci la următorul nivel?

Nu vei mai fi nevoit să faci nicio factură manuală
Vei avea întregul Sistem AUTOMATIZAT

Uite care este adevărul:

Poți să emiți și să gestionezi facturile afacerii tale ca și până acum:

  • vezi comanda
  • colectezi datele clientului
  • le completezi
  • emiți factura
  • verifici să fie totul în regulă și
  • trimiți factura către client.

Dar aici este o mare problemă, deoarece, toate aceste acțiuni sunt consumatoare de timp și energie.

Timp pe care l-ai putea folosi în alte scopuri…

  • să stabilești strategii mai bune,
  • să începi să creezi sistematizări și automatizări, deci lucruri care contează cu adevăra în afacerea ta.

Noi te putem ajuta cu asta.

În acest moment, aveam cea mai bună soluție pentru a rezolva problema facturilor manuale.

Această soluție este un real ajutor pentru antreprenorii care vor să se concentreze doar pe dezvoltarea business-ului.

Numele meu este Ninel Decu

Am 18 ani experienţă în vânzări B2B în mari companii naţionale şi multinaţionale.

Am gestionat baze de clienţi cu o cifră de afaceri de aproximativ 1 milion de euro anual, din postura de Account Manager pe segmentul business.

De asemenea, am ajutat în ultimii 12 ani sute de mici afaceri să pornească și să aibă rezultate în mediul online.

Am rezolvat nenumărate provocări și am înțeles care sunt luptele prin care un antreprenor aflat la început trece în România…

Am dezvoltat sisteme de vânzare care au produs întotdeauna rezultate și am încercat de fiecare dată să vin în fața antreprenorilor și să îi ajut să depășească obstacolele folosind cele mai noi strategii de marketing.

La bază am o formare în Comerţ şi Marketing și mă dezvolt în permanență pe zona de marketing online (sesiuni de training MIB Online şi Business Design Academy).

De asemenea, am o formare în coaching, care m-a ajutat în definirea şi managerierea proiectelor complexe.

Împreună cu Narcisa Decu, ce are peste 11 ani experienţă în vânzări B2C de servicii telecom, în companii multinaţionale și 8 ani experienţă în zona online, cu focus pe dezvoltarea şi implementarea site-urilor WordPress, am reușit să dezvoltăm compania SERVHOST.

Aceasta este o companie românească care ajută antreprenorii şi soloprenorii să-şi construiască o prezenţă online menită să genereze rezultate şi să îi îndrume pas cu pas să-şi administreze singuri website-ul.

De mai bine de un deceniu, construim website-uri WordPress şi livrăm serviciile de hosting care să le susţină şi să le menţină perfect funcţionale.

În paralel, am dezvoltat servicii de training şi consultanţă 1 la 1, precum şi o multitudine de resurse educaţionale pe tema iniţierii şi promovării afacerilor online (cursuri, ghiduri, webinarii, articole).

Totul pentru ca business-urile să obţină mai multă claritate şi să fie cu un pas mai aproape de succesul dorit.

ACUM POȚI FACE LUCRURILE MAI SIMPLU, MAI UȘOR, MAI RAPID ÎN AFACEREA TA

Dacă ai citit până aici, vreau să vorbesc cu tine, principalele
4 aspecte despre Facturarea Automată

1. Cum faci facturile?

Până acum trebuia să pierzi timp:

  • individual cu facturile fiecărui client…
  • trebuia să-i iei datele
  • să le introduci în platforma de facturare (sau ce unealtă foloseai)
  • să completezi fiecare câmp
  • să te asiguri că totul este corect
  • să emiți factura
  • să o trimiți persoanei corespunzătoare.

Să nu mai punem la socoteală și faptul că trebuia să ai în permanență grijă unde anume stochezi facturile…trebuie să menții totul în ordine, pentru a putea da actele le contabilitate în fiecare lună.

Asta ce însemna? Pierdeai foarte mult timp și energie pentru fiecare client.

Dar asta e de domeniul trecutului. Cu ajutorulul automatizării de facturi, nu mai trebuie să depui toată munca asta.

Clientul va completa datele, va cumpăra de la tine, iar restul procesului este automatizat. Clientul va primi ulterior pe e-mail tot ce este nevoie.

Practic prin acest proces automat, vei putea fi de 10x mai rapid și mai productiv, deci și afacerea ta va crește într-un ritm accelerat.

Q: Eu cum pot accesa facturile clienților?

A: Trebuie doar să intri în platformă și să vezi secțiunea de rapoarte. Acolo vei avea toate informațiile necesare.

2. CÂȚI BANI ECONOMISEȘTI

Dacă până acum credeai că făcând manual toate facturile, vei economisi banii firmei, te-ai înșelat.

Hai să ne gândim puțin la timpul pe care-l petreci făcând asta. Mai mult ca sigur este vorba de câteva ore pe lună, dacă nu chiar pe săptămână.

Asta înseamnă practic, că dedici mai puțin timp de calitate pentru planificare și strategie.

Unde duce asta în final?

La niște acțiuni mai puțin gândite și optimizate care se traduc în câștiguri mai mici.

În schimb, dacă timpul pe care l-ai dedica în mod normal facturilor, îl repartizezi către o planificare mai amănunțită și stabilirea unor tactici prin care să generezi mai multe încasări, automat vei avea și un profit mai mare.

Q: Eu cum pot accesa facturile clienților?

A: Trebuie doar să intri în platformă și să vezi secțiunea de rapoarte. Acolo vei avea toate informațiile necesare.

3. CUM PARI ÎN FAȚA CLIENȚILOR

Știi și tu foarte bine că imaginea contează, în special în business.

Gândește toată această situație cu facturile, din perspectiva clienților. Până acum tot procesul este îngreunat, ei primesc facturile mai lent și în plus acestea nu au un aspect profesional.

Sunt făcute de tine pe diverse site-uri sau unelte, iar acest lucru nu conferă prea multă credibilitate în ochii clienților.

În schimb folosind un sistem automatizat de facturare, tot procesul este extrem de rapid.

În momentul în care oamenii au comandat produsele sau serviciile tale, vor primi în 60 de secunde facturile corespunzătoare pe e-mail.

În plus, acestea fiind făcute de o platformă specializată, au un aspect profesional, conferind un plus de credibilitate și autoritate în ochii oamenilor.

Q: Dacă vreau să am produse cu plata recurentă (sub formă de abonament), ce se întâmplă?

A: Trebuie doar să ne spui ce produse vrei să fie setate și tot procesul poate fi automatizat. La o anumită perioadă de timp i se va emite și trimite factura clientului pentru a realiza plata

4. Cum îți crești afacerea

Succesul în afaceri nu-l atingi atunci când faci toate lucrurile, ci atunci când faci cât mai puține lucruri, dar care să conteze.

Același lucru este și în cazul tău.

Dacă până acum ai pierdut ore întregi în fiecare săptămână, gestionând și emițând facturi, asta nu a dus decât la mai puțin timp pentru:

La final, aceste lucruri sunt cele care contează cu adevărat.

Tocmai de aceea, vreau să treci la nivelul următor și să nu mai pierzi timpul cu astfel de task-uri. Ci să te concentrezi pe lucrurile importante, care îți vor aduce beneficii pe termen lung.

Practic, aceste lucruri sunt cele care te vor ajuta cu adevărat să-ți dezvolți afacerea.

Q: Cât timp economisesc dacă am toate facturile automatizate?

A: La o medie de 50 de facturi pe lună, economisești aproximativ 14 ore.

Fă pasul către e-commerce-ul inteligent

Deci, după cum ai văzut, pentru a avea mai mult timp liber, pentru a putea să te concentrezi pe dezvoltarea business-ului și pentru a avea un aspect cât mai profesional în fața clienților, tot ce ai nevoie este ca procesul de emitere a facturilor să fie unul automatizat.

Gata cu bătăile de cap, stresul administrării actelor, și timpii morți

De-acum te poți concentra doar pe activitățile care să-ți aducă cu adevărat profit.

Deci, după cum ai văzut, pentru a avea mai mult timp liber, pentru a putea să te concentrezi pe dezvoltarea business-ului și pentru a avea un aspect cât mai profesional în fața clienților, tot ce ai nevoie este ca procesul de emitere a facturilor să fie unul automatizat.

Programează-ți o întâlnire în care să discutăm exact ce ai nevoie în afacerea ta. Te vom contacta în cel mai scurt timp.

Tu alegi ce să faci în continuare

Poți să folosești aceeași metodă învechită de facturare manuală, dar asta înseamnă că:
În schimb, dacă alegi să-ți automatizezi facturile:

Programează-ți o întâlnire în care să discutăm exact ce ai nevoie în afacerea ta.  Te vom contacta în cel mai scurt timp.

Sistemul de Automatizare a facturilor este adresat antreprenorilor care vor să scape de task-urile logistice și să se axeze pe lucrurile importante, care te ajută cu adevărat să-ți crești afacerea.

”Bun, dar care sunt beneficiile mele concrete?”

Uite ce se întâmplă dacă vei folosi modulul e-commerce și sistemul de automatizare a facturilor:

 

  • Vei putea să-ți dezvolți afacerea într-un ritm accelerat.

Vei putea crea conținut, vei putea dezvolta noi strategii și sistematizări. Pentru că acum nu vei mai pierde timpul cu task-uri mici, care doar îți consumă timpul.

 

  • Ai siguranța că toate facturile sunt într-un singur loc.

Tot ce va trebui să faci pentru a le duce la contabilitate, este să intri în platformă o singură dată și să le descarci pe toate. Asta-i tot. Nu a fost niciodată mai simplu.

 

  • Îți poți asigura un venit constant în fiecare lună.

Pentru că de-acum poți să vinzi produse sau servicii cu plata recurentă (zilnică, săptămânală, lunară, anuală).

 

  • Clienții tăi vor fi foarte mulțumiți

Pentru că toate facturile vor fi trimise instant pe adresa lor de e-mail. Atât tu, cât și ei aveți siguranța că totul este în regulă din punct de vedere legal.

  • Știi în fiecare moment ce acțiuni trebuie să faci

 

Pentru a-ți crește vânzările pentru că ai permanent acces la date privind vânzările, încasările, plăţile şi stocurile online de produse

 

  • Poți să vinzi produse și servicii către mai mulți clienți

 

Pentru că faci calcule complexe, în monede diferite. Asta te va ajuta mai ales dacă vinzi produse și servicii în alte monede sau către clienți din afara țării.

 

  • Nu trebuie să fii o persoană tehnică

 

Pentru a folosi automatizarea de facturi pentru că aplicaţia este foarte intuitivă şi uşor de folosit.

 

  • Poți emite sute și mii de facturi în fiecare lună.

 

Pentru că nu ai absolut niciun fel de cost de tipărire. Doar trebuie să descarci ceea ce ai nevoie.

De la lansarea comenzii şi plata online la facturarea inteligentă

Ce cuprinde pachetul nostru pentru e-commerce:

Instalarea şi configurarea modulului Woocommerce

Nu trebuie să-ți faci griji pentru chestiile tehnice, de asta ne ocupăm noi. Ba mai mult, îți vom explica toate modificările pe care le-am făcut și cum să folosești modulul e-commerce. Setarea a maxim 5 produse la vânzare Tu doar ne spui ce fel de produse ai nevoie și noi le setăm în funcție de preferințele tale, nimic mai simplu.

Configurare şi instalare

Toate plăţile sunt automate și se realizează prin intermediul platformei Mobilpay.ro. Fiecare procedură este foarte rapidă și sigură.

Instalarea aplicației Oblio

Aceasta este practic aplicaţia de facturare automată, care se ocupă de emiterea facturii fiscale în 60 de secunde de la momentul confirmării plăţii.

Termen de implementare

Per total sunt necesare 5 zile lucrătoare de la confirmarea plăţii şi primirea informaţiilor. Apoi, te poți bucura de sistemul tău automatizat de facturare.

Sistem la cheie

Noi ne ocupăm de aprobările tehnice, deci nu ai dureri de cap. Absolut totul va fi setat și funcțional după cele 5 zile de implementare.

Toate serviciile pe care ți le asigurăm ar costa în mod normal cel puțin 550€,
dar noi ne ocupăm de absolut tot procesul de automatizare pentru doar 250€.

Mai avem un Super BONUS pentru primii 10 Înscriși

Dacă ești 100% hotărât să-ți duci afacerea la următorul nivel, atunci venim în sprijinul tău.

Doar pentru primele 10 persoane care achiziționează modulul e-commerce, echipa ServHost se va ocupa de realizarea GRATUITĂ unei pagini web.

Aici poți vinde un tripwire sau poți realiza un upsell, pentru a-ți crește și mai mult profitul.

Știm că foarte puține persoane sunt tehnice, tocmai de aceea, vrem să luăm noi această povară și să ne ocupăm personal.

Tot ce trebuie să faci este doar să achiziționezi modulul e-commerce și apoi stabilim telefonic toate detaliile (atât despre facturarea automată, cât și despre noua pagină web pe care ți-o vom pregăti )

În mod normal acest BONUS ar fi costat minim 150€, dar tu îl vei primi GRATUIT dacă te înscrii în primii 10.

Din experiență, bonusul se va epuiza rapid, deci ar fi bine să te grăbești dacă nu vrei să creezi de unul singur pagina pentru produsul pe care vrei să-l vinzi.

Programează-ți o întâlnire în care să discutăm exact ce ai nevoie în afacerea ta.
Te vom contacta în cel mai scurt timp.

Să recapitulăm tot ce primești dacă te înscrii Acum:

Instalarea şi configurarea modulului WooCommerce 200€

Setarea a maxim 5 produse la vânzare 100€

Instalarea aplicației Oblio 100€

     BONUS

Realizarea unei pagini Web pentru vânzarea unui Tripwire sau Upsell 150€.

*Valabilă doar pentru Primii 10 Înscriși

Valoarea totală a acestui pachet ar fi în mod normal de 550€

Însă tu primești Absolut tot pentru Doar 250€

Programează-ți o întâlnire în care să discutăm exact ce ai nevoie în afacerea ta. Te vom contacta în cel mai scurt timp.

Răspunsuri la Întrebări Frecvente

Vrei să afli mai multe despre?

A: Da, este folositor pentru oricine are o afacere (în special în mediul online) și vrea să nu mai piardă ore întregi în fiecare lună, emițând facturi. Poți vinde servicii, produse, cursuri online. Sistemul este aplicabil indiferent de situație.

A: În medie, pentru emiterea de facturi petreci în medie 14-28 de ore/ lună.

Acest interval de timp îl poți elimina prin intermediul facturării automatizate.

Deci dacă vrei să-ți dezvolți cât mai rapid business-ul, DA, merită să achiziționezi modulul e-commerce.

A: Prețul este de 250€, în condițiile în care plata se face o singură dată.

Nu este sub formă de abonament lunar sau anual. În plus, în această sumă, primești totul la cheie. Tu doar trebuie să ne oferi datele și noi ne ocupăm de restul.

Ba mai mult, primești și un Extra BONUS dacă ești hotărât – îți putem crea o pagină web pe care să faci upsell sau să vinzi un tripwire.

A: Tot procesul durează în medie 5 zile lucrătoare, dar uneori poate fi gata chiar mai rapid.

Odată ce te contactăm înapoi pentru a te anunța în legătură cu finalizarea implementării, totul este funcțional și gata de pus la treabă. Deci nu trebuie să depui niciun fel de efort.

A: De mai bine de un deceniu, construim website-uri WordPress şi livrăm serviciile de hosting care să le susţină şi să le menţină perfect funcţionale.

În paralel, am dezvoltat servicii de training şi consultanţă 1 la 1, precum şi o multitudine de resurse educaţionale pe tema iniţierii şi promovării afacerilor online (cursuri, ghiduri, webinarii, articole).

Totul pentru ca business-urile să obţină mai multă claritate şi să fie cu un pas mai aproape de succesul dorit.