Salut,
Îți spuneam acum 2 zile despre șasiul afacerii format din trafic care genereaza, leaduri, vânzări și apoi livrarea serviciilor.
Astăzi vreau să să luăm unul din cele 3 afaceri de care am discutat și să-ți arăt cum as face eu că să pun în mișcare acest sasiu al afacerii.
Sumarizare articol
Cum atragi trafic:
- organic prin postari text, video, reels, contact direct, networking sau recomandări de la clienți existenți
- reclame pe Facebook, Instagram, Tik Tok sau youtube/Google
Cum transformi traficul în oameni interesați?
Primul pas este să începi cu o cercetare pe Google după cateva lucruri:
- caut o problema majoră pe care oamenii o au în domeniul meu: durere de spatem hernie de disc sau contractura musculara (aceste info le știi în mare dacă lucrezi în acest domeniu)
- mă uit la numărul de căutări lunare și le caut pe cele care au cele mai multe: 5400 căutării după dureri de spate și 12100 de căutării după hernie de disc
- iau în calcul și sugestiile pe care le oferă Google - 10 mai exact.


Foarte important: sunt oameni reali care au aceste probleme și care cauta solutii activ în fiecare luna!
Apoi mă uit la posibile soluții pe care le găsesc în primele căutări:
- exerciții
- unguente
- operații
- perne de stat la birou / dormit
Acum mă gandesc pe baza experienței și expertizei mele ce le pot oferi oamenilor gratuit pentru a rezolva aceasta problema?
Poți avea o soluție formată dintr-un complex de exerciții + masaj + bazin/sauna.
O soluție care știi că a funcționat foarte bine la alți clienți cu care ai mai lucrat.
Întrebarea la care trebuie să răspunzi este: care este rezultatul pe care îl poți garanta și pe care îl poți dovedi cu rezultatele clienților tăi?
Răspunsul la aceasta intrebare se va transforma într-o propunere unică de valoare care te va ajuta să te diferentiezi de alți profesioniști din domeniu.
Ar putea să sune ceva de genul acesta:
Ajut persoanele care stau 8-9 ore pe zi la birou să reducă durerile de spate cu 80% în 30 de zile fără să meargă la sala.
Aceasta promisiune se mai numește și “elevator pitch” adică să poți spune în 20 de secunde cine ești, ce faci, cum mă poți ajuta să rezolv problema mea.
Este foarte folosit atunci când ai persoane foarte ocupate și vrei să le atragi atenția din primele secunde.
Cum poți obține primii clienți dacă nu ai foarte mulți urmaritori pe social media sau un website.
Îți deschizi telefonul și te uiți să vezi cine ar putea avea nevoie de acest serviciu și folosești acest script:
- 1. Introducere: Buna, Cum îți merge în ultima perioada?
- 2. Ai timp să te ocupi de .. / Știu că aveai ceva probleme de sciatica ai reușit să le rezolvi?
- 3. Știi pe altcineva care ar avea nevoie?
- 4. Ofera-te să îi ajuți gratuit în schimbul unul testimonial video/scris și a 3-5 recomandări
Când ești la inceput te gândești că nu ai pe cine să contactezi dar cel mai bun lucru este să te duci către audienta ta caldă.
Poate ai creat un grup de Facebook și poți să te duci acolo și să faci o postare cu promisiunea unică și să le ceri să comenteze.
Îți pot veni și în acest fel leaduri cu care să te auzi la telefon ulterior.
În concluzie:
- fa o cercetare pentru afacerea ta și vezi ce cauta oamenii
- gandeste-te la o posibila oferta pe care o poți face într-o propoziție
- cauta în telefon/pe social media oameni care ar putea fi interesați
- intra în contact cu ei și vezi dacă sunt interesați sau îți pot recomanda pe cineva
În acest fel ai putea să obții 3 clienți high ticket în 14 zile fără să ai nevoie de website sau o listă de abonați.
Aplica strategia și spune-mi ce rezultate ai obtinut.
Aștept un reply din partea ta.
Cu stima,
Ninel Decu
Hosting & Smart Funnels